8 juli 2010 - Reisverslag uit Angels Camp, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 8 juli 2010 - Reisverslag uit Angels Camp, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

8 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

09 Juli 2010 | Verenigde Staten, Angels Camp

Hallo Mensen,

Vanochtend zijn we redelijk vroeg vertrokken vanuit Millerton Lake, omdat we een lange trip zouden moeten maken en nog genoeg tijd wilden hebben in Yosemite national Park. Onderweg zouden we wel ontbijten. Aangekomen bij wat ons leek op een hotel in the middle of Nowhere, waanden we ons terug in Las Vegas, het was een casino met hotel, maar geen echte plaats om te ontbijten. Door tortilla met omelet en ham gegeten (erg lekker was het niet). Door naar Yosemite park. Een mooi park met watervallen, helaas waren deze minder dan dat we gedacht hadden, maar dat zal wel komen omdat hier overal al zo weinig water staat, het is hier gewoon super droog.

Verder door Yosemite park, zijn we nog wat mooie stukken tegengekomen en hebben we nog enkele foto’s geknipt. De weg bestond weer uit honderdduizend bochten en natuurlijk weer veel wegwerkzaamheden. Erg grappig om te zien hoe ze hier stoepbandjes zetten trouwens. Bij ons worden die prefab afgeleverd en geplaatst, hier is het zeer arbeidsintensief en worden deze allemaal op de berg gestort, steeds zo’n 1,5 meter en dan het volgende stuk.

Buiten Yosemite Park zijn we op zoek gegaan naar Angels Camp resort om te overnachten. Hier zijn we nu aangekomen, een mooie camping met zwembad en WIFI. Straks even naar de winkel om weer wat inkopen te doen, want morgen gaan we richting de grote stad, we zullen dan aankomen in San Francisco. Hier zullen we drie dagen zijn en in die tijd willen we ook naar het eiland waar de gevangenis Alcatraz is.

Groetjes en tot snel weer,

Jorg, Ine, Bart en Ankie.