13 juli 2010 - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 13 juli 2010 - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

13 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

14 Juli 2010 | Verenigde Staten, Ventura

Hallo allemaal,

Vanochtend hebben we een beetje uitgeslapen (half 9) omdat onze rit niet zo lang zou zijn. Van Pismo Beach naar Santa Barbara, maar uiteindelijk zijn we in Ventura aangekomen. Nadat we net vertrokken waren, kwamen we langs Vandenberg Air Force base. Hier worden de space shuttles gelanceerd. Helaas we hebben geen space shuttle kunnen spotten.

Van de Air force basis naar Lompoc om via Gaviota weer langs de kust naar Santa Barbara te rijden. In Santa Barbara aangekomen, leek ons dit een heel ander plaatsje dan we tot nu toe hadden gezien. De huisjes allemaal iets van elkaar af en weliswaar een klein tuintje erbij. Tot dusver hadden we alleen maar huisjes aan elkaar gezien en met weinig tuin. Hier hadden we een camping gevonden, maar deze zag er ietwat vreemd uit. Dus door naar een volgende plaats.

We kwamen uit in Ventura waar we camping Ventura Beach RV Resort vonden. Een goed verzorgde camping met maar 5 minuten lopen van het strand. We kregen een plattegrond erbij (deze was niet op schaal) en bedachten dat we wel eens naar Ventura Village konden wandelen. Ja het was me wat, na anderhalf uur lopen kwamen we erachter dat het toch wel ver weg was en dat de plattegrond totaal niet op schaal was getekend (nog niet eens een beetje). Nog een uur verder gelopen waren we eindelijk in Ventura Village (het was zo'n 13,5 km verderop). We zijn bij een Italiaan wat gaan eten en hebben meteen gevraagd of ze voor ons een taxi konden bellen zo gauw als we klaar waren met eten. Dit was snel geregeld en de taxi bracht ons in 10 minuten terug.

Gelukkig hebben we op deze mooie zonnige dag met een graad of 30 en een frisse zeewind lekker kunnen genieten van de strandwandeling.

Straks gaan we weer slapen en voorbereiden om morgen naar een plaatsje dichtbij Los angeles te gaan, zodat we de camper donderdag morgen op tijd zullen inleveren.

Groetjes en tot over 3 daagjes,

Jorg, Ine, Bart en Ankie.

• 14 Juli 2010 - 10:08

Davy En Jil:

Hé, de laatste dagen van jullie prachtige reis. Jullie hebben vast en zeker een supertijd gehad. Maar nu zullen jullie ook wel verlangen naar jullie eigen comfortabele luxe bedje!!! Geniet nog van de laatste dagen en een goede reis terug. See ya!!

• 14 Juli 2010 - 13:50

Martin En Ellie:

De vakantie zit er bijna op. We hebben genoten van de reisverslagen en de foto's. Hier vandaag nog een dag heet en benauwd 30gr en dan gaat het warme weer af. Gelukkig. Geniet nog van de laatste dagen en tot ziens. hoije

• 14 Juli 2010 - 18:01

Rick:

ha vakantie gangers ! hoe is het daar bevallen ? veel moddervette americanen
    gezien ? ben benieuwd naar de verhalen. zal hier eens naar jullie foto's kijken. gr. rick