10 juli 2010 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 10 juli 2010 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

10 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

11 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo oranje fans,

Vannacht hebben we een koude nacht gehad, zo'n 12 graden (voor jullie best fijn he...), maar wel goed kunnen slapen. Vanochtend wat langer geslapen tot een uur of 8 en toen maar opgestaan om vandaag in San Francisco door te brengen.

Met de shuttle bus naar San Francisco en toen maar eens richting de bloementuin in het russisch gebied. Deze bloementuin is breed en hier loopt een straat zigzaggend doorheen, de auto's zouden niet recht naar beneden kunnen rijden, want dat is te stijl. Met de camper mochten we hier niet eens komen en maar goed ook, want de bochten zouden we niet kunnen halen. Door naar de kust om hier wat te bekijken. San Francisco is overigens een stad met heel veel heuvels, we zijn dus aardig wat keren berg op en berg afgelopen. Nadat we op de pier langs het straattheater waren gelopen zijn we richting de Coit Tower gegaan. Het waren 369 trappen omhoog en toen waren we aan de voet van de toren. Hier eerst even uitgerust en toen een ticket gekocht om vervolgens in de rij te wachten (zo'n half uur) totdat we met de lift naar boven konden. Boven aangekomen hadden we een uitzicht over heel San Francisco, maar het leukste, er stond ons weer een rij te wachten om met de lift naar beneden te kunnen (20 minuten). Wij hebben tegen iedereen die in de rij stond verteld "it's amazing" (wacht maar tot je boven bent, haha).

Daarna zijn we kriskras door de stad gegaan om in het Franse steegje te gaan eten. Heerlijk gegeten en porties die we wel op konden. Vervolgens hebben we de shuttle bus terug genomen en zijn we weer op de camping aangekomen.

Morgen gaan we in de richting van Monterey, nog even langs een outletstore en natuurlijk ergens het voetbal kijken.

Groetjes uit San Francisco.

• 11 Juli 2010 - 17:19

Opa En Oma Venlo:

Bij jullie 12 graden.Wij zouden willen dat we die temperatuur hier vannacht ook zouden hebben.Wij houden ons echt volledig koest. 33 graden en hoger is echt niets voor ons meer.