12 juli 2010 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 12 juli 2010 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

12 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

13 Juli 2010 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Hallo Mensen,

Vanochtend na een zeer slechte nacht in het schots en scheve claustrofobische bed, zijn we toch maar opgestaan om richting Pismo Beach te gaan. We zouden over de 1 rijden, zodat we de hele kust konden zien.

In Monterey (plaatsje net onder Marina) aangekomen hebben we ons daar een lekker ontbijtje gepakt, eieren met toast, bacon en gebakken aardappelen. Langzamerhand willen we toch wel weer normale nederlandse kost, allemaal die fastfood zijn we wel een beetje moe.

Na gegeten te hebben zijn we de kustweg verder afgereden, een slinger weg, met uitzicht op de rotsen in de zee. Inmiddels is de temperatuur van 15 graden naar zo'n 20 graden gestegen, iets aangenamer, maar een trui is nog wel handig.

Aangekomen op de tot nu toe grootste camping Pismo Coast Village Resort. Een camping dichtbij zee, met alle voorzieningen die je nodig hebt. Aangezien we in de buurt van het strand zitten, besloten Bart en ik om een stuk te gaan rennen over het strand. Over een heel smal paadje de duinen over en toen langs de waterrand gerend. Op het strand stonden ongeveer meer auto's dan dat er mensen waren. Ja hier kan dat allemaal, wij sjouwen met onze tassen over de duinen naar het strand in Nederland, hier laden ze, zelfs voor het kleine stukje over de duin heen, hun auto in en rijden een stuk om, om dan de auto op het strand te zetten.

Vervolgens zijn we gaan eten in een restaurantje aan zee, niet heel speciaal maar het was goed te eten. Nu 9 uur gaan we ons langzaamaan weer opmaken voor de nacht, om morgen richting Santa Barbara te rijden.

Groetjes uit Pismo Beach

• 13 Juli 2010 - 13:11

Olaf & Marianne:

Hoi hoi,
    He bruder wanneer kom je na huis want we zijn aan de tuin begonnen!!!! Toch makelijk als je dan zo n handig mennekke in de buurt hebt...HaHaHa wat denk je nu ik blijf nog 2 weken langer?!!??
    Geintje veel plezier nog

• 13 Juli 2010 - 13:13

Fam.Geeraets:

Hallo Campers,
    De laatste dagjes en dan zit het er weer op.
    Jullie hebben een bijzondere reis gemaakt met mooie reisverhalen en geweldige foto's. Wij hebben er van genoten
    Nog gezellige ritjes en een goede vlucht naar huis met de koe er naar natuurlijk bij.Ha Ha.
    Groetjes uit Venlo