11 juli 2010 - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 11 juli 2010 - Reisverslag uit Marina, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

11 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

12 Juli 2010 | Verenigde Staten, Marina

Hallo Treurige Oranje fans,

Vanochtend zijn we opgestaan om uit San Francisco weg te gaan en naar Marina te rijden, onderweg zouden we Gilroy aan doen waar een grote outlet store ons te wachten stond. Over de highway 101 zijn we richting het zuiden gereden, alwaar we al snel uit de drukte van San Francisco waren. Op deze snelweg kom je kruispunten tegen (raar voor ons op snelwegen) waar er aan de linkerzijde invoegstroken waren (bij ons is dit toch echt altijd rechts). Er stonden dus auto’s stil op deze invoegstroken en ik vraag me tot nu toe nog af hoe zij überhaupt rap aan een hoge snelheid de snelweg op zijn gekomen. Ook hier wordt op de linkerbaan namelijk het hardste gereden.

Door naar Gilroy was het zo’n 20 graden en hebben we hier enkele winkels bekeken, tot we rond kwart over 11 naar Applebee’s zijn gegaan. Hier zouden we de voetbalwedstrijd gaan kijken. Het was overvol, Spanjaarden, Duitsers, Nederlanders en nog andere nationaliteiten waren naar de wedstrijd aan het kijken. Het was uitermate spannend, maar helaas ook hier heeft Nederland verloren. Dus maar betaald en verder shoppen, inmiddels was de temperatuur naar zo’n 30 graden gestegen. Erg veel hebben we hier niet gekocht, het was wel stukken goedkoper, maar niet zo naar onze smaak.

Op naar Marina, waar we op camping Marina Dunes RV park zijn aangekomen. De camping was eigenlijk vol, maar wij mochten op de overflow parking staan. Een plaats schots en scheef, maar de eigenaar heeft ons een paar blokjes onder een wiel gezet. Helaas staan we nu alleen nog voorover, maar zo zullen we wel de nacht doorkomen.

We hebben straks nog een duinwandeling gemaakt en zijn over een hek geklommen, want we kwamen uit een beschermd gebied, dit stond pas aan het einde en niet waar wij de duinen zijn ingelopen, beetje vreemd maarja. Hier kwamen we in een resort terecht alwaar een Hawaïaans grillrestaurant op ons wachtte. Lekker eten, echt op zijn Hawaïaans, maar ook Amerikaans weer te veel.

Morgen gaan we de trip naar Los Osos maken, een rit langs de kust, hopelijk hebben we een beetje zonnig weer, dat we ook nog even aan zee kunnen liggen.

Groetjes
Jorg, Ine, Bart en Ankie

• 12 Juli 2010 - 11:01

Monique En Bianca:

hallo gekke pruus.
    heb je al hanna monthena gezien?
    en als je terug komt met souveniers voor ons.
    gr bianca en monique fijne vakantie nog en goede terug vlucht

• 12 Juli 2010 - 13:58

Dick En Marleen:

Dag camperianen, leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken!
    Wat een geluk om een beer met jong te zien te krijgen, mooi man! Dat vergeet je nooit meer!
    Vandaag hier weer een flinke regenbui gehad, het blijft evengoed 25 graden, maar dat is beter dan de 35 van gisteren. Ons zwembad was 28 graden, toch ook niet gek toch?

groeten van Dick en Marleen en de Kimi's.