14 juli 2010 - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 14 juli 2010 - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

14 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Hallo Allemaal,

Vanochtend na een lawaaierige dag langs de snelweg (weinig geslapen) zijn we ons rustig gaan douchen. Om een uur of 10 zijn we aangereden in de richting van Malibu. Al snel waren we Oxnard weer door en reden we weer langs de kust. Hier hebben we nog een echte high speed car chasing gezien. Er kwam ons een motor voorbij gevlogen en gauw genoeg erachteraan volgde een politie auto. Wij dachten dat die motor het wel zou gaan redden, maar een eindje verderop had de politie toch de motor gevangen.

Na al deze sensatie kwamen we in de richting van Malibu, porsche, bentley en rolls royce reden om ons heen, jaja hier zitten de echte rijke mensen. Voor een appartementje betaal je per maand 5700 dollar, dat is ongeveer 4600 euro. Na de camping Malibu Beach RV Resort gevonden te hebben en een plaatsje te hebben bemachtigd, zijn we iets verder gereden.

Hier hebben we weer een strandwandeling gemaakt, nu van een half uur heen en een half uur terug. Maar we zijn nog wel aardig bijgekleurd. Na de strandwandeling zijn we nog richting Santa Monica gereden. Een leuk gezellig plaatsje aan zee en dicht bij Los Angeles. Hier hebben we wat gegeten, zoals natuurlijk ook voor deze laatste keer dineren weer veel te veel.

Morgenvroeg moeten we de camper om 11 uur inleveren, dus morgen moeten we vroeg op. Straks nog even douchen en dan naar bed.

Voor ons zit de vakantie er bijna op, tot over een 2 daagjes.

Groetjes uit Malibu

• 15 Juli 2010 - 04:43

Wim En Mia:

je hoef niet in amerika te zijn hier hebben we ook weeralarm gehad en zijn veel bomen en tenten omgewaaid. voor jullie vakantie zit het er bijna op maar uit de verslagen te lezen en de foto's bekeken is dit wel een hele fijne en voor jullie een onvergetelijke vakantie geweest we hebben ervan genoten om iedere dag een reisverslag te krijgen zodat ook wij mee hebben kunnen genieten.We wensen jullie een goede reis terug en dan zien we jullie weer in velden.groetjes van ons

• 15 Juli 2010 - 07:34

Opa En Oma Venlo:

Wij zijn benieuwd hoe jullie er nu uitzien na zo een lange reis en wensen jullie vast een goede vliegreis en dus
    een behouden thuiskomst.

Groetjes.

• 15 Juli 2010 - 10:22

Ton En Annelies:

Wij hebben genoten van jullie reisverslagen en wensen jullie een goede thuisreis groetjes

• 16 Juli 2010 - 14:00

Vincent En Roos:

Genoten van jullie reisverslagen en de mooie foto's, laat er een mooi boek van maken, leuk om erin terug te kijken.
    Goede en fijne terug reis gewenst.

Groetjes vanuit Tegelen.