4 juli 2010 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 4 juli 2010 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

4 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

05 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo Mensen,

Vandaag was het Independence day, wij verwachtten er heel veel van, maar achteraf viel het allemaal mee. De mensen liepen in shirts van Amerika en 's avonds was er vuurwerk, verder konden wij geen groot verschil zien gisteren.

's Ochtends zijn Jorg en ik op tijd opgestaan, half 8, hebben ons opgefrist en zijn een ontbijtje gaan zoeken (we waren in het claustrofobisch bed weggeploft van de hitte, 's nachts blijft het hier zelfs 25 graden). Bij the Peppermill hebben we samen een fruitschaal voor één persoon genomen, om eens gezond te eten. Helaas voor ons was dit zo groot, dat we deze met z'n tweeën nog niet eens opkregen.

Door naar de casino's en de winkels, hoe groot is dit allemaal zeg. Niet te geloven 5 km lang alleen maar grote gebouwen met allemaal gokkasten en goktafels. We hebben de hele straat gehad, alleen zijn we niet in elk gebouw boven geweest, wat daar nog allemaal is, dat zal net zo zijn als beneden of allemaal winkels. We hebben ook nog even in de winkels geshopt. Toen we helemaal achteraan waren, konden we nog niet eens meer lopen.

De casino's zijn hier van eifeltoren tot Venetië en van New York tot treasure eiland (een heel piratendorp) gebouwd. Niet normaal hoe ze dit allemaal doen. De casino's verdienen hier echt teveel, haha.

Nadat we weer helemaal terug zijn gelopen en nog wat casino's zijn binnengelopen, kwamen we op de camping aan, waar we ff in het zwembad gezwommen hebben (inmiddels was het weer zo'n 40 graden geweest). Na het zwemmen zijn we wat gaan eten en hebben we nog vuurwerk gekeken, nog even door een casino en richting de camping. Inmiddels was het zo'n half 12 en waren we helemaal afgebrand. Na een zeer warme (27 graden) en goede nacht, was independence day afgelopen voor ons.

Vandaag gaan we door de Death Valley in de richting van Owens Lake.

Groetjes uit het Las Vegas,

Jorg, Ine, Bart en Ankie

• 06 Juli 2010 - 04:35

Bruthus:

Hey Vakantiegangers, hier is alles goed. Geven jullie niet teveel geld uit in de casino`s?
    Vanavond gaan we weer voetballen kijken want ik denk wel dat we in de finale komen. Gr Linda,Astrid en Bart

• 06 Juli 2010 - 08:12

Davy En Jill:

Jullie verhalen zijn echt leuk om te lezen. Las Vegas zal wel indrukwekkend zijn, maar volgens mij verdwijnt daar het geld zo uit je zakken!!!!
    En de temperatuur is ook extreem zeg...hier gelukkig weer wat gezakt.
    Veel plezier met het vervolg van de reis.

Grtz Davy en Jill

• 06 Juli 2010 - 18:18

Martin En Ellie:

Leuk dat jullie de wedstrijd kunen zien. geniet ze en laat ze winnen, dan winnen ze bij ons ook. Het is hier een complete gekte. Ja zelfs de bejaarden in onze straat hebben de vlag uithangen.
    Zo te horen was Las Vegas erg indrukwekkend. Lijkt me mooi om die overdreven luxe als een nuchtere hollander te zien. Wij wensen jullie nog fijne dagen. Geniet ze.

• 07 Juli 2010 - 10:20

Opa En Oma Venlo:

Gisteren al gereageerd op het warme weer bij jullie.Wij hebben er hier ook van gelust en zijn die zwoele warmte
    intussen meer dan beu.Ik was vergeten op reactie te klikken.

Groetjes.