3 juli 2010 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 3 juli 2010 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

3 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

04 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo Nederlanders,

Gisteravond hebben we gegeten bij de Pasta Factory, we meenden dat het een pizza en pasta factory was, maar de pizza factory lag achter het gebouw en was een andere deur. In de pasta factory kon je uit een menu kiezen of je eigen pasta samenstellen. Jorg koos voor pasta met scampi's en ik heb mijn eigen pasta samengesteld, doodgewoon penne met tomatensaus en kippenvlees.
Vervolgens naar de camper gegaan en weer een tukje gedaan.

's Ochtends weer redelijk op tijd opgestaan, maar vandaag hadden we nog tijd genoeg. Nog even met de
Duitse buurman gepraat (het voetbal was toen bezig) en toen zijn we maar verder gegaan in de richting van Hoover Dam. Dit was weer een grote Dam die veel water tegenhield. Hij leek kleiner dan de Glen Canyon Dam, maar was dit vast en zeker niet. Ankie, Jorg en ik wilden wel over de dam lopen (inmiddels 40 graden) en Bart zou de camper halen en ons aan de andere kant oppakken. Helaas ging dit niet zo gemakkelijk, want je mocht niet stoppen op de weg om mensen in te laten stappen em parkeerplaats voor campers was er niet veel. Wij stonden dus nog beneden en Bart was inmiddels boven alweer door de controle heen.

Nadat we gebeld hadden is hij terug gekomen en zijn we sneaky toch ingestapt bij een zebrapad. Een stuk voor ons klom iemand tussen de touwen door en ging in een auto en deze zijn later door de politie aangehouden (een boete van 150 dollar voor het stoppen en 100 voor het instappen p.p., dat is dus een duur grapje). Door naar Las Vegas.

We hebben een camping gevonden Circus Circus, deze ligt bijna aan de strip, hier was het zo'n 45 graden. We hebben ons eerst opgefrist en toen naar HET LAS VEGAS. Hier hebben we ons per stel even opgesplitst en Jorg en ik hebben lekker gegeten bij The capitol Grill. Een vrij luxe restaurant, maar wel heerlijk om eens geen fastfood en friet te eten.

Na een paar dollars in het casino te hebben achtergelaten, zijn we van onverrichte zaken maar terug gelopen. Wij hebben geen geluk in het spel. Onderweg terug genoten van alle lampjes en mensen, als je hier maar veel licht geeft komen de mensen vanzelf. Het was nog steeds zo'n 35 graden vannacht om 2 uur toen we terug liepen. Om 5 uur ben ik nog even opgestaan en het was nog steeds dik 25 tot 30 graden.

Vandaag blijven we in Las Vegas, dus we gaan zometeen maar eens kijken of we hier een ontbijtje kunnen pakken.

Groetjes uit de gokstad van de wereld Las Vegas.

• 04 Juli 2010 - 18:06

Petra:

Hoi reizigers,

wat een indrukwekkende verhalen.
    We lezen jullie verslagen,het is erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en de foto's erbij zijn ook super.
    Kunnen we een beetje een voorstelling maken hoe het is.

Geniet van Las Vegas en van de rest wat jullie nog te wachten staat.

Groetjes van de Fam. Lommen

• 05 Juli 2010 - 00:38

Olaf^& Marianne:

hoi gokkers,
    of de wijnen staan verkeerd om of de borden staan verkeerd om en bruder in de STATES eet je geen vis maar een T Bone van 800 gram of zo!!!
    veel plezier in PARIS

• 05 Juli 2010 - 09:11

Martin En Ellie:

Hallo USA-gangers,

Het ziet er weer goed uit. De foto met dat pretpark boven in die TOWER, dat hadden wij al eens van Wim gehoord. Maar eerst een paar biertjes? durven jullie er anders niet in of is het misschien beter om eerst Apeldoorn te bellen?
    Is het nou echt zo dat er niks te veel is?????? Is alles werkelijk overdadig daar in Las Vegas? Op de foto's zien we maar een klein beetje.
    Gebruiken ze op die gebouwen nog geen LED verlichting?
    Geniet er nog van, kunnen wij dat in Lomm ook nog doen van jullie prachtige reis.

• 05 Juli 2010 - 15:19

Kaatje:

WAT N KERMIS HE?? DAT LAS VEGAS???

GR KAREN