2 juli 2010 - Reisverslag uit Santa Clara, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 2 juli 2010 - Reisverslag uit Santa Clara, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

2 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

03 Juli 2010 | Verenigde Staten, Santa Clara

Goededag allemaal,

Vanochtend werden we om 7 uur door Bart uit ons bed gegooid, omdat hij zonodig voetbal wilde kijken (het "leuke" was Bart had zich weer een uur verkeken, te vroeg). De eerste 20 minuten hebben we kunnen kijken via internet en toen begonnen de haperingen. Vervolgens hebben we dus maar via internet de radio aangezet. Die Jack van Gelder had de bal al in de goal zitten als van Bommel op de middenlijn de bal schoot, vele hartverzakkingen hebben we dus gekregen. Wesley Sneijder de man van 22 cm had een wonderbaarlijke kopgoal gemaakt, haha. Tijdens de wedstrijd was het zo'n 15 graden niet zoals bij jullie 38.

Toen het afgelopen was zijn we snel richting St. George gegaan. Onderweg kwamen we door Dixie National Forest, alwaar op plaatsen wat sneeuw lag. Hier hebben we dan ook even fotootjes geknipt. Door naar het Zion national park werd het al wat warmer, inmiddels 41 graden. Het Zion park bestaat uit rode rotsen (die we nu wel een beetje gezien hebben) en hier waren wel wat riviertjes bij.

Onze reis vervolgd richting St. George werd het alleen maar warmer. Nu 16.00 uur zijn we aangekomen op Camping Temple View alwaar we een mooie plaats hebben bij het zwembad midden in de volle zon. Ja met recht we zitten hier in de desert. Hier is het nu 43 graden, niet echt uit te houden. Binnen in de camper met airco (die kan het zelfs niet aan) is het nog enigzins uit te houden.

Straks ff plonsen in de pool en dan niet meer al te veel doen, als alleen nog wat eten. Hopelijk is het vannacht hier kouder dan 23 graden bij jullie.

Groetjes uit het nog net iets warmere land dan Nederland.

Jorg, Ine, Bart en Ankie

• 03 Juli 2010 - 06:46

Oranjelegioen:

Hello People,
    Na 3 matte poule-wedstrijden en een professionele overwinning in de 1/8-finale stond gisteren het kleine Brazilië op het menu... De eerste helft niet meegeteld (waarschijnlijk hebben onze jongens gewacht met hun voorstelling totdat iedereen uit de file was) was het een en al spanning. Wij voelden ons de laatste 25 minuten net zo, als oma 1.45min. in de Phyton... Nederland maakt zich nu op voor Uruguay. De gekte zal verder losbarsten, de oranjevla, de beesies, oranjebitter, het zal de komende week niet aan te slepen zijn. Het is nog gekker als 2 jaar geleden. Niet om te zeggen dat we jaloers op jullie zijn (nouja... de afgelopen week misschien) Maar om even aan te geven hoe de sfeer hier in Nederland is. De Oranjekoorts (letterlijk en figuurlijk) is eindelijk écht losgebarsten!!!

• 03 Juli 2010 - 12:39

Corrie En Chrit:

stuur ons eens wat sneeuw!!! Ik krijg een beetje moeite met die warmte van hier, hahaha.
    Ankie, ga ook eens voor de camera staan ipv er achter. Verder leeft jullie tuintje en de plantjes nog steeds. Alleen de hortensia,s hebben het moeilijk, die krijgen extra drinken,bij ons werk is het hitteprotocol in werking...kunnen jullie nagaan. Dat heb ik geloof ik niet eerder meegemaakt. Verder alles rustig in de fam. gr Corrie

• 03 Juli 2010 - 13:52

Anny:

leuk om jullie te volgen.
    Het is hier bloedheet onweer op komst

• 03 Juli 2010 - 13:53

Anny:

jens volgt jullie nu ook