1 juli 2010 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 1 juli 2010 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

1 juli 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

02 Juli 2010 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hallo Mensen,

Vanochtend was het goed afgekoeld en zijn we na een douche en een ontbijt van appel muffins op weg gegaan naar de Bryce Canyon.We zijn door Dixie National Forest (rode rotsen met koeien en bomen) gereden en kwamen na zo'n 120 mijlen aan in Bryce Canyon. Het was nog vroeg (12.30 uur)dus hebben we maar eerst een camping gezocht.

Op camping Ruby's Inn hebben we wat informatie verzameld en zijn we gaan eten in een restaurant. Wederom was het weer lekker, steak met friet, kipsalade en een kipsandwich.

Met een volle maag zijn we national park bryce canyon ingereden waar we een wandeling zouden gaan maken van 1,5 mijl, vanuit Sunrise point, het zou 320 feet dalen zijn en dus ook weer naar boven. Helaas was deze route een doodlopende weg. "Gelukkig" konden we 100 meter terug een andere route volgen alwaar we uit zouden komen op Sunset point. Deze route was wel de dubbele lengte en we zijn nog zo'n 200 feet verder gedaald. Daarna moesten we dus 520 feet bijna recht omhoog.

Het was een prachtige en mooie ervaring om deze wandeling te maken.Voor de aanraders onder ons, bedankt. Na deze wandeling zijn we nog een stukje verder gereden naar enkele uitkijkpunten en vervolgens terug naar de camping.

Straks nog even zwemmen, douchen en wat eten en dan staat voor morgen de rit naar Springdale op de planning.

Cor en Annie bedankt voor het bijhouden van het gras en bij de foto's staat onze gekochte koe.
Verder hebben we enkele foto's van de binnenkant van de camper gemaakt. Enne ohja indianen die achter een berg achter ons aankomen zijn hier niet.

Mensen bedankt voor alle leuke reacties en wij genieten erg van deze reis.

Groetjes uit de Bryce.

• 02 Juli 2010 - 12:36

Fam Geeraets,:

Hallo Globetrotters,

Hier veel te warm om wat te gaan ondernemen.Dan maar kijken naar de belevissen van kleinzoon Danny in Shanghai, World Expo en de camperreizigers uit de U.S.of America. Bij het zien van de leefruimte in de camper, krijgen we weer de kriebels.Geniet maar van de geweldige natuur en steaks met frietjes. Over 2 weken is het weer zelf boterhammetjes smeren ha ha ha.
    Groetjes uit Venlo!!!

• 02 Juli 2010 - 13:24

Annelies En Ton:

Hallo reizigers,
    Ben er even goed voor gaan zitten en heb genoten van jullie mooie trip door de states leuk om jullie zo te kunnen volgen,we blijven jullie volgen en wensen jullie nog een tof vervolg.
    groetjes Annelies en Ton