26 juni 2010 - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 26 juni 2010 - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

26 juni 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

27 Juni 2010 | Verenigde Staten, Prescott

Hallo Allemaal,

De eerste nacht in de camper is redelijk goed bevallen. Na 7 uurtjes slapen waren we weer wakker. Even douchen en vervolgens wilden we naar de Supermarkt om de hoek. Gegevens op een formuliertje geschreven, dollars erbij en in de brievenbus gedaan en van de campground af (hier ging de office pas om 8 uur open). In de winkel eventjes boodschappen gedaan (voor 265 dollar), veel drinken, soep, macaroni, fruit en wederom chips. Ons overkomt de komende paar dagen niets.

Op weg naar Joshua Tree Park zijn we in de 45 mile (70 km) nog geen 10 auto’s tegengekomen. Je hebt hier best een probleem als je langs de weg komt te staan en je hebt niets bij je. In een cactuslandschap een wandeling gemaakt (inmiddels 40 graden), waar we een grondeekhoorn zagen en een gekko. De wandeling toonde ons 15 verschillende punten, maar wij zagen geen verschil. Bart’s buizerd is inmiddels ook hier aangekomen, hij cirkelt aardig veel rond de camper.

Op een binnenweg, waar je 110 km per uur mocht, kwamen we langs een film set. De opnames waren helaas nog niet gestart en om welke film het ging weten we ook niet. Daarna volgde een omheining waar heel veel schoenen aanhingen (waarom? geen idee). Verder op weg door the middle of nowhere richting Prescott (schuin boven Phoenix). Onderweg hebben we kleine windhozen gezien, eentje ging net voor ons de weg over.

Na een uur rijden zijn we het Sierra Prietta gebergte ingegaan, zo’n 6000 feet hoog en helaas hier lag geen sneeuw op. Net buiten Prescott hebben we de campground Point of rocks gevonden. Beboste omgeving en de temperatuur is hier een stuk lager, dan vanochtend in het national park.

Na wat gegeten te hebben in JB’s, overigens erg goedkoop, zitten we nu weer op de campground in de camper. Even uitzoeken hoe we morgen gaan rijden en dan weer slapen.

Groetjes
Bart, Ankie, Jorg en Ine

Ps1. Ik mag niet rijden i.v.m. 24 jaar en vond het te duur om er extra verzekering en dergelijke voor af te sluiten (€ 200,-) en Ankie heeft er nog geen zin in.

Ps2. Pap morgen gaan we naar de Grand Canyon.

• 27 Juni 2010 - 09:45

Wendy & Bart:

Heey Luitjes,
    Ik zag een keer een film...Big Fish...daar kwam een hek met schoenen in voor?! Misschien is het wel het hek dat jullie gezien hebben. Anders zijn er misschien wel een paar mexicaantjes overheen gesprongen! haha
    Het klinkt in ieder geval als een echt avontuur. Groetjes Wendy

• 27 Juni 2010 - 21:23

Fam Geeraets,:

Globettrotters

Geniet van jullie avontuur.
    Vooral van De Grand Canyon !!!!!!!!
    Groetjes uit het tropisch Venlo

• 28 Juni 2010 - 06:15

Börgermeister Lomm:

A Luuh,

Heej giët alles good. Heb net 4 kiër 7 min gerend in ein temp van al 18gr. Ut wuuërd vandag miër as 30gr. Heit dus. Geej got nôw slaope dink ik. Welteruste vast.
    Maar vertel ^k 'ns get euver 't waer. Wie is det dao.
    En de hamburgers, zien die dao ech zoë groët? of kriese d'r twieé op diene telder?
    Slaop ze.

• 28 Juni 2010 - 10:17

Corrie En Chrit:

Ha Globetrotters, vlgs mij is mijn mail van vanmorgen niet verstuurd. Alles good? Hiet weereen berichtje uit het warme limburg.Bart maak je geen zorgen over het gras! Chrit heeft al extra water gegeven en al gesneden.
    Wij gaan hier vanmiddag genieten van het voetbal
    (hoop ik)...gr uit het Veldense.

• 28 Juni 2010 - 12:05

Martin Ellie:

Hoi states gangsters,

Veur Bart is vandaag al noar de tiëdklok van ut graas gekeke en op ein oar gezatte.
    Weej waere heej al ein bietje zemelachtig. Wie is det beej och. As ik dit schriëf is ut 14oar.
    Geneet van ôge tiëd doa en weej hoape auk van t hollands elftal. Die môtte ôgge tiëd um 7oar de wei in taege Slowakije.

De groete oët Lomm

• 28 Juni 2010 - 12:27

Opa En Oma:

Fijn dat jullie goed geland zijn en met de camper verder kunnen. Blijven jullie aandachtig volgen.