25 juni 2010 - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 25 juni 2010 - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

25 juni 2010

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

26 Juni 2010 | Verenigde Staten, Indio

Hallo allemaal,

Vanochtend om 4 uur lokale tijd (13.00 uur bij jullie) lagen we klaar wakker in bed, nog moe, maar wel lekker geslapen. Nog even wat dingen opgezocht en bekeken voor de eerste trip en toen maar richting het ontbijt. Pannenkoeken, taco's, ei met toast en gebakken aardappelen.

Vervolgens hebben we de camperverhuurder gebeld en we konden direct terecht. Na een ritje in een yellow cab, waren we op het verhuurstation. Na een hoop papierenzooi, instructiefilmpjes en een mondelinge uitleg over de camper, konden we eindelijk vertrekken.

Een rit door heel Los Angeles (schijnt zo groot te zijn als Nederland) en vervolgens de dessert in. Een mega windmolenpark (waarom in Nederland niet?) en later echt een onbewoonde wereld. We kregen toch wat dorst inmiddels en dus zijn we Ruby's dinner maar in gegaan. Alwaar we een hamburger, salade en kiptaco hebben gegeten. Inmiddels was onze koelkast in de camper nog altijd leeg.

Verder gereden richting Salton Sea waar we Bombay tegen kwamen. Een plaatsje met zo'n 25 huisjes en natuurlijk een klein supermarktje. Daar hebben we maar wat drinken gekocht en wat chips, meer soeps lag er niet in deze winkel. Overigens dit is ook ons avondmaal geworden.

Verder langs Salton Sea op naar de camping die we gereserveerd hadden. Daar aangekomen bleek deze camping al een maand gesloten te zijn, hebben wij weer, terwijl we een paar uur eerder geboekt hadden. We besloten om maar weer terug te rijden richting indio (ligt in de buurt van joshua tree park). Hier vonden we uiteindelijk een camping Shadow Hills, erg mooi, met zwembad en schone douches. Ankie en ik hebben een duik genomen en Bart en Jorg zaten inmiddels bij een Amerikaans echtpaar. Enkele uurtjes hebben we ermee gepraat en t was erg leuk om mee te maken hoe deze mensen leven en denken. Na nog wat tips te hebben gekregen zijn we richting onze camper gegaan. Het is nu bijna 12 uur (bij jullie kwart voor negen 's morgens) en nu maar kijken hoe het vannacht slaapt in het claustrofobisch bed boven het stuur.

Groetjes

Jorg, Ine, Bart en Ankie.

Ps. Bedankt voor alle reacties en Cor met de auto hadden we natte voeten gekregen.

• 26 Juni 2010 - 07:06

Davy En Jill:

Jullie houden de site actief bij zeg, erg leuk om te lezen! En wat een aso camper hebben jullie. Alhoewel voor Amerikaanse begrippen zal die nog wel klein zijn!
    Veel plezier met de verdere reis. We volgen jullie verhalen.....

• 26 Juni 2010 - 10:13

Ellie En Martin:

Wat 'n verschil met thuis. Hemelbed of dakkoffer. Maar hoe rijdt zo'n caravan op wielen nou. Geef 'ns merk entype door. kunnen we hier de maten opzoeken. En voor Bart, pas op voor de amerikaanse buizerds. Je weet in America everything is big. De Amerikaanse Eagle heeft een spanwijdte van zo'n 250cm.
    En nu de koelkast, is die ook zo groot en geeft die ook ijsklontjes??????????
    Vullen die kast kom je ook niet om van de honger.
    Bart Ankie Jorg en Ine good luck en tot de volgende keer

• 26 Juni 2010 - 16:14

Burgervader J.V.str.:

Dag kwartet!
    Goede verhalen allemaal... Een beetje pech hier en daar, maar ach... Bekijk het van de positieve kant: het kan alleen maar beter worden ;). Dat die camping gesloten was, had ik jullie nog willen vertellen... dat is nog op het jounaal geweest. Jullie zaten zeker toen in het vliegtuig. Geniet van de komende dag!

Grüsse aus Venlo

PS: Laat Ankie en Ine ook een keer die kamper besturen :)

• 26 Juni 2010 - 17:15

Dick En Marleen:

Hallo camperianen, niet elke avond dineren met chips!
    Wat een joekel van een camper zèg! Lekker vrij gevoel zeker als je onderweg bent met een camper, er moet niks en alles mag!

greets from the Shiba family.

• 26 Juni 2010 - 17:49

Marion:

Hallo allemaal. Leuk, we gaan jullie volgen. Heel veel plezier gewenst uit Son en Breugel.

• 26 Juni 2010 - 21:01

Martin:

Ennuh,

ut is now al 23oar beej och is ut 14oar. Ik zeen nog niks op de site stoan!
    Woa gink geej vandaag hear? Det woël ik nog gear weite veurdet ik noar bed goan.

Vuël riëj plezeer doa in de "steets"

• 26 Juni 2010 - 21:54

Corrie En Chrit:

Ha blage,
    "t heet effekes gedeurd maar nou heb ik hiel effe tied um alles noa te leze. T is he nou 23.50 oar en ik bin net toes vaan t werk. den tempratuur doa kent gee neet tegen op. morge weurt t euver de 30 grade.
    Waat kens dich leuk schrieve Ine, leuk um och zoe te volge. Ik kreeg um 2 oar snachts te heure det ge good waard aangekome...det vond ik hiel fijn...hahaha.Geniet der vaan en vul de koelkast good want den dessert ken hiel groot zien.

• 20 Juli 2010 - 20:41

Ron:

Goh...Dat is exact dezelfde super als waar ik ben geweest.