29 juli 2013 ruhetag - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 29 juli 2013 ruhetag - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

29 juli 2013 ruhetag

Blijf op de hoogte en volg Ine

31 Juli 2013 | Oostenrijk, Nauders

Hallo mensen,

Vanochtend stonden we op om onder voorbehoud de stelviopas te gaan rijden, echter grijze wolken russen de bergen en regen op komst. Geen stelviopas dus maar een ruhetag.

We hebben ontbeten en vervolgens kwam bouw en klusbedrijf hombergh boerstal in actie. De kledingkastdeur werd poep vrij gemaakt, de koelkast weer afgehangen en all keukenkastjes afgehangen.

Om half 11 gingen de heren boodschappen doen en de dames hadden een rustuurtje. Om 12 uur kwamen de heren terug, de winkel waar ze geweest waren is nog kleiner dan jan linders. Nee ze hadden ook nog ff naar olie voor de auto gezocht, zeiden ze.

Voor ons waren de tassen net het uitpakken van een kerstpakket, worst olijven en allerlei liflafjes die wij niet gekocht hadden, maar wel al voorspeld hadden, haha.

Vervolgens hebben we tussen de buien door een wandeling gemaakt en in het hotel van het app wat gedronken. Later zijn we gaan eten bij norbertshohe, heerlijk was het.

Op tijd naar bed, want morgen wordt t fijn weer voor de stelviopas.

Groetjes uit nauders.

• 31 Juli 2013 - 15:55

John Remmen:

GROEN GROENER ALLERGROENST ben ik van afgunst.

Maar ik gun het jullie met je groen monsterstje DE STELVIO wat en mazzel.

Geniet ze, en probeer een videotje te schieten

groeten

John