26 juli 2013 in nauders aankomst de kimi familie - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 26 juli 2013 in nauders aankomst de kimi familie - Reisverslag uit Nauders, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

26 juli 2013 in nauders aankomst de kimi familie

Blijf op de hoogte en volg Ine

28 Juli 2013 | Oostenrijk, Nauders

Hallo allemaal,

Vanochtend hebben we wat langer geslapen, om rond 9 uur naar het ontbijt te gaan en vervolgens weer de auto te pakken. Deze keer niet voor een lange trip, maar een ritje van de berg af naar ons appartement, tiroler heimat, voor een weekje.

Bij het hotel aangekomen waar we ons moesten melden, bleek dat zij ons pas morgen verwachten, in onze email stond toch echt de 26ste. Ach ja het was geen probleem en hij reed met ons mee naar het huis. In het doodlopende straatje waren ze ook nog net aan de weg aan het werken, dat was dus niet zo gemakkelijk om daar met ons groene monster te komen, maar het lukte.

Vervolgens liet hij ons een appartement zien, alleen deze leek totaal niet op wat we gereserveerd hadden. De email er weer bij gepakt en het bleek dat hij ons de verkeerde gaf. Dus op naar het juiste appartement. Met 3 slaapkamers, een leefkeuken, badkamer, toilet en nog een tuintje. Of ja tuintje, pap en mam de tuin is groter dan die van jullie, om even een beeld te geven.

Auto leeg geladen en inmiddels was het half 11, er volgde een sms met de tekst alles volgt volgens schema, dus wij zijn er rond half 12.

Ok, wat doen wij nog een uur, inderdaad inkopen. Op naar de mpreis, om daar de eerste inkopen te doen (zie foto). We waren net buiten en daar kwamen Dick, marleen, kimi, keiko en mika aan. Och wat waren de hondjes blij om ons te zien, ze vonden het toch wel spannend, maar ze hebben zich netjes gedragen.

Op naar het app, de tuin afgezet, zodat de hondjes vrij naar buiten kunnen lopen. Het eerste vakantie biertje voor Dick en een stukje gebak en genieten maar van het uitzicht.

Smiddags besloten we nog ergens naar toe te rijden en ff te wandelen. We reden italië in richting reschenpas, alwaar we bij het reschenmeer uitkwamen. In dit meer stond een kerktoren. Hier hebben we wat gewandeld en gespeeld met de hondjes, ze waren door het dolle heen.

Onderweg terug hebben we nog wat gedronken en vervolgens hebben we onze enige echte canadese bbq aangestookt. Ja, Dick en marleen hebben deze meegenomen om heerlijk samen te kunnen bbqen.

Met de nodige biertjes, vlees en gezelligheid hebben we veel gepraat en gelachen.

Morgen weer een dag. Ohja we hebben 1340 km gereden om in nauders te komen, een hele mooie maar lange trip.

Groetjes jorg, ine, Dick, marleen, kimi, mika en keiko.

• 01 Augustus 2013 - 12:47

Mark:

He luitjes

Leuk verslag. wel wat weinig foto's, maar het is daar niet veel veranderd zie ik.
    Niet ver van de Kerk in het water ligt een plaatsje waar ze een leuke goedkope ( toen)
    leder markt hebben. Maar als Samnaun al niet meer veel scheelt, dan zal het daar ook wel
    niet veel uitmaken.

Nog veel rij plezier