Nog een kleine 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu Nog een kleine 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

Nog een kleine 2 dagen voor vertrek

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

14 Juli 2012 | Nederland, Velden

Jaja Mensen,

Wij gaan het grote avontuur aan. We gaan met ons groen oud sportmonster (Triumph TR3) proberen naar Oostenrijk te rijden, om daar een paar ritjes door de bergen te maken.

Tja gaat het lukken of niet, dat is de vraag. Ik had er het volste vertrouwen in. Totdat gisteren een of ander iemand (bij het in de loods rijden van de auto) vertelde dat ons monster op 2 potten reed in plaats van 4.

Bij mij zakte de moed al in de schoenen, maar Jorg zou Jorg niet zijn als hij er niet ff vanochtend naar heeft gekeken. Een of andere bobine (ofzoiets) schoongemaakt en nog wat onderdeeltjes vervangen en ja hoor. De auto rijdt weer op alle potten / cilinders, dus de reis kan beginnen.

We zullen proberen weer leuke reisverslagen te maken, echter Europa is nog geen Amerika of Canada, dus we weten niet of we elke dag internet hebben. De redactie zal wel zorgen voor een dagelijks verslag.

Groetjes en voor degene die vakantie hebben, een fijne vakantie.

Jorg en Ine

• 14 Juli 2012 - 14:37

Johnno:

Alle potjes doen het met de juiste vonkjes
    een voordeel je kunt altijd bergaf freewheelen........ als je boven bent
    gruuuuuuzi liesl und johan

• 14 Juli 2012 - 15:18

Dick En Marleen:

Dag Homberghjes, veel succes op die gevaarlijke tocht!

Het nummer van de Triumpf helpdesk is +316-52666091 of b.g.g. +316-12897744, deze nummers zijn ook te gebruiken bij het verstrekken van mentale steun.

We hopen dat er onderweg geen onderdelen van de triumpf af vallen, en dat het voetensteuntje van Ine het uithoud.

Groetjes van de Shibaantjes.

• 14 Juli 2012 - 23:33

Olaf @ Marianne:

hihihihihih heb nog wel een paar potten en pannen over hoor Veel plezier en succes

• 15 Juli 2012 - 08:09

Wim En Mia :

wij wensen jullie een fijne vakantie en hopelijk brengt jullie oud sportmonster jullie na veel plezier weer terug in ons kikkerlandje

• 16 Juli 2012 - 16:48

Martin En Ellie:

Vooruit met jullie Triumph-monster. Ben benieuwd of de vakantie ook een triomf wordt. In ieder geval geniet ervan en beter weer als wij vanmiddag. Zijn die regen nu wel beu. Fijne vakantie.

• 16 Juli 2012 - 19:01

Petra:

Veel plezier tijdens jullie rit. Geniet van de vakantie !!!