Terugreis 2012 - Reisverslag uit Velden am Wörthersee, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu Terugreis 2012 - Reisverslag uit Velden am Wörthersee, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

Terugreis 2012

Door: Jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

14 Juni 2013 | Oostenrijk, Velden am Wörthersee

Het is al bijna een jaar geleden, maar jullie hadden nog een reisverslagje tegoed van de terugreis.

We zijn donderdags naar huis gereden en we hebben een fijne rit gehad. Rick reed achter ons aan over alle binnenwegen. Deze keer hadden we weer pannen. Ofja pannen, Rick had pannen met zijn auto. en helaas met de auto's van tegenwoordig is het niet zo gemakkelijk het probleem te vinden.

Een industrieterrein op en met alle geluk daar was een audi garage. De auto is aan de computer gehangen en er werd duidelijk wat er vervangen zou moeten worden. Een of andere sensor als ik het me goed herrinner. Rick kreeg het rapportje mee en hem werd gezegd dat hij er nog wel mee naar huis kon rijden. Een minpuntje het was beter om op constante snelheid te rijden en niet te veel te stoppen. Af en toe begon de auto op eens een heel raar geluid te maken en de auto wilde dan niets meer doen.

We zijn verder gereden en hebben hem nog enkele keren aangeduwd. In een oud plaatsje aangekomen, geen idee meer hoe dit heette. Rondgekeken voor een slaapplaats, maar dit was nog niet zo gemakkelijk. Uiteindelijk twee kamers gevonden in een heel oud pittoresk pandje onder de kerktoren.

En jullie snappen het natuurlijk al, de kerkklok sloeg elk kwartier. Dus 's nachts hebben we niet echt een oog dichtgedaan. Doordat we op de zolder sliepen en het 30 graden was, hadden we de raam open staan en leek het wel alsof we in dezelfde ruimte als de klok sliepen.

De dag erna zijn we teruggereden naar huis. Rick is met zijn eigen auto snel naar huis gegaan en wij hebben ook maar de snelweg genomen. Minder tof eigenlijk, 30 graden en zwemmend door de auto zijn we dan toch thuisgekomen.

De nieuwe vakantie staat alweer voor de deur en we gaan wederom naar Oostenrijk met ons groene sportmonster. Dit jaar wordt de bestemming Nauders. Dit ligt bij het drielandenpunt met Zwitserland en Oostenrijk.

Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst en we zien jullie vast nog wel voor de vakantie.

Groetjes Jorg en Ine

• 22 Juli 2013 - 13:26

Lisette En John:

en al een beetje opgeschoten in 2013 Austria fahrt?