22 juli 2013 van unterstmatt naar schluchsee - Reisverslag uit Schluchsee, Duitsland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 22 juli 2013 van unterstmatt naar schluchsee - Reisverslag uit Schluchsee, Duitsland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

22 juli 2013 van unterstmatt naar schluchsee

Blijf op de hoogte en volg Ine

23 Juli 2013 | Duitsland, Schluchsee

Hallo mensen,

Daar zijn we weer. Een berichtje uit duitsland.

Vanochtend opgestaan na een goede nachtrust. Na een lekker ontbijt de auto gepakt om weer verder te rijden. Starten en rijden maar. Jaja amahoela. Een lege accu, hoe kan dat nou, geen idee maar zal wel ouderdom zijn. Gelukkig hoeft deze zwangere vrouw niet alleen een auto en jorg bergop en weer bergaf te duwen. 2 vrouwen sterk en 1 man bergop duwen, draaien en bergaf duwen. Ja hij start weer. (tip volgende keer bergaf parkeren zodat duwen gemakkelijker gaat).

Op naar de titisee, omdat we gisteren wat ver hebben gereden vandaag een omweg over een bergpas langs schonhofe. Een mooie weg en de auto moest er hard voor werken. Terug naar beneden op naar de titisee, hier aangekomen vonden we dit wat toeristisch en zijn we doorgereden naar de schluchsee, in t plaatsje schluchsee hebben we een hotel gevonden erg luxe met zwembad sauna en goed restaurant.

Ff een duik genomen om af te koelen en wat lekkers gegeten (eendenborst en lam, heerlijk). Nog ff een wandeling gemaakt door t dorp en langs het meer. Vervolgens zijn we naar t hotel gegaan en hebben daar geslapen. De kussens waren wat minder, maar verder alles prima.

Groetjes vanuit de schluchsee

• 23 Juli 2013 - 19:27

Lies En John:

Lege accu. Ja lampje in de kofferruimte. Binnenverlichting aangelaten. Nee die zit er niet in. Gaat na het starten het rode olie druklampje uit? Dat moet ook. Gaat het oranje lampje ook uit? Dan laadt de dynamo bij en is er een lekstroom of misschien een accuklem los (heb ik ooit gehad). Anders ff bij garage laadstroom laten meten op dynamo und das ist kleine dienamoo auf Deutschland aber die Lichtmaschine. lisette en ik hebben in 1988 nog gewaterfietst op de schuchtere. Supertolll. Viel spass. Hier onweert het alleen gebulder maar nog geen drup regen. Weerbericht. Lucht 34grad. Kantoor 30. Water 28 Und Franziskaner 6.