21 juli 2013 van velden naar unterstmatt - Reisverslag uit Baden-Baden, Duitsland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 21 juli 2013 van velden naar unterstmatt - Reisverslag uit Baden-Baden, Duitsland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

21 juli 2013 van velden naar unterstmatt

Blijf op de hoogte en volg Ine

23 Juli 2013 | Duitsland, Baden-Baden

Hallo thuisfront,

Hierbij dan toch een reisverslag, we gaan ons best doen om er een paar te schrijven, maar op de telefoon gaat het niet zo gemakkelijk.

Vandaag zijn we om 5 uur opgestaan. Jorg heeft de auto gehaald en we hebben de spullen erin en erop geladen. Nog wat broodjes gesmeerd en om kwart over zes konden we gaan.

De reis gaat vandaag van velden naar unterstmatt, een gehuchtje onder baden baden. De eerste 350 km hebben we de 61 gereden tot aan hockenheim. Het ging prima met 90 a 100 op de rechterbaan zonder vrachtverkeer. Van hockenheim naar baden baden en dan verder naar unterstmatt. Via een provinciale weg kwamen we langs baden baden, echter ons groene monster is er snel voorbij gereden.

Op een bergpas dan maar op zoek naar een slaapplaats. Deze vonden we in een gehuchtje ( er stonden 3 panden, 1 groter hotel niet luxe, een stube met zimmers en nog n hutje). Bij de stube hebben we gevraagd voor een zimmer en dat was geen enkel probleem. Een fijne kamer uitzicht op de auto en een mini skipiste. Even voor de duidelijkheid we zaten in t schwarzwald. Een wandeling gemaakt van een half uur berg op en dezelfde weg terug, prima te doen maar wel warm. Daarna hebben we de auto gepakt en zijn we een plaatsje verder wat gaan eten. Voor mij soep en een schnitzel, jorg nam slakken en reh en hirsch.
Vervolgens terug naar de kamer, voor een prima nacht.

Overigens over de pas kwamen de duurste autos mercedes en porsche te over. Volgens ons kun je ze in een stad huren of zo.
Dat was dag 1.

Groetjes jorg en ine

• 23 Juli 2013 - 19:21

Lies En John:

SUpertoll wat jullie met die oude Hulk doen net als vroeger

• 24 Juli 2013 - 07:01

Mia :

leuk dat we toch weer mee kunnen genieten van jullie vakantie