20 augustus 2014 oetz - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 20 augustus 2014 oetz - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

20 augustus 2014 oetz

Blijf op de hoogte en volg Ine

21 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo luitjes,

Vandaag zijn we rustig opgestaan, het weer zou vandaag wat minder zijn. Om 7 uur keken we naar buiten en inderdaad bewolkt, de bergen waren weg. Kiki eten gegeven en rustig broodjes gehaald.

Om een uur of 11 zijn we richting ötz gereden om daar wat rond te kijken en later op de dag te gaan zwemmen in het aqua dome van längefeld. In ötz hebben we wat gewinkeld en gegeten. Een mooi plaatsje, en met droog weer erg gezellig.

Om een uur of 3 reden we richting längefeld om naar het aqua dome te gaan, daar aangekomen, stond er een aanplakbiljet met erop alleen op afspraak. Door het mindere weer waren we blijkbaar niet de enige. We keken naar binnen en er stonden twee lange rijen. We hebben ons maar omgedraaid en zijn terug richting appartement gegaan.

Later hebben we bij de overburen nog wat gegeten. Voor de hondjes was het een prima rustdag en kiki heeft ook veel kunnen spelen. Morgen weer een nieuwe dag met redelijk weer op komst.

Groetjes de kimi's en de kiki's.