19 augustus 2014 wandeling Gries naar Sulztalalm - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 19 augustus 2014 wandeling Gries naar Sulztalalm - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

19 augustus 2014 wandeling Gries naar Sulztalalm

Blijf op de hoogte en volg Ine

19 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo luitjes,

Vanochtend om 5 uur meldde Kiki zich alweer, dat vonden wij wat vroeg, dus t fiepke erin en nog ff slapen. Om 7 uur mocht ze dan eindelijk bij ons komen, ze had al het grootste leven. Snel genoeg zijn we maar opgestaan,om weer te ontbijten

Buiten was het bewolkt, maar met de voorspelling die er was, viel het mee. Het zou vandaag de hele dag regenen, maar tot nog toe geen regen gezien, dan zouden we namelijk naar het aqua dome gaan. Helaas vandaag niet.

Om kwart voor elf gingen we een kleine ronde wandelen. Voor kiki toch maar iets te eten meegenomen en gelukkig maar. We zijn van Gries naar sulztalalm gelopen, op de borden een uur maar voor ons twee uur naar boven. Omdat we een kleine wandeling gingen maken, hadden we namelijk de kinderwagen mee. Het pad was redelijk te doen, echter wel steil voor een kinderwagen en de hondjes. Onderweg werd ons meerdere malen gezegd nog een half uur, maar uiteindelijk hebben we de alm bereikt.

Daar hebben we wat gegeten om vervolgens weer terug te lopen, nu verwachten wij anderhalf uur te lopen, echter met een klein uurtje waren we beneden. Kiki heeft veel geslapen en lekker gehobbeld in de kinderwagen.

Onderweg heeft enkele malen toch nog het zonnetje geschenen en uiteindelijk zijn we van 1572 meter hoogte naar 1900 meter hoogte gewandeld. Na enkele pilsjes in het appartement, zijn we nog in het sporthotel gaan eten, lekker hirschschnitzel met kroketten en rode kool.

Morgen weer een nieuwe dag, kijken wat die ons brengt.

Ohja Kiki heeft zich vandaag voor het eerst van de buik naar de rug gedraaid. Hopelijk was het geen toeval en kan ze dat nu ook.

Groetjes uit het otztal

De kiki's en de kimi's

• 19 Augustus 2014 - 21:57

Pap Lomm:

Leuke verslagen, ga zo door. We kunnen de vooruitgang van Kiki goed volgen. Alleen we missen de vrolijke fotos van haar.

• 20 Augustus 2014 - 22:07

Cor En Annie:

Daar heeft Pap uit Lomm groot gelijk in. Trouwens geen foto met die vieze koe waar dat kind ziek van wordt. Hopelijk is het bij jullie warmer hier is het tamelijk koud. Groetjes uit Velden van allemaal.