26 augustus 2014 Sölden - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 26 augustus 2014 Sölden - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

26 augustus 2014 Sölden

Blijf op de hoogte en volg Ine

27 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Halloa,

Vanochtend hebben we rustig aan gedaan. Het weer was niet al te best, dus bedachten we om naar Sölden te gaan. Om een uur of 12 zijn we daar aangekomen. Even wat rondgekeken en gegeten. We hebben er maar een shopdag van gemaakt. Maar met gesloten portemonnee hadden we het om een uur of 4 toch gezien.

Vervolgens zijn we naar het binnenzwembad van Sölden gegaan. Lekker even in het kinderbadje met Kiki waar ze heerlijk heeft gespetterd. Kiki had het na een uurtje wel gezien, ze was moe. We hebben haar even laten slapen en om een uur of 6 zijn we uit het bad gegaan. Een erg leuk zwembad, met kolk en waterstralen.

Onderweg terug zijn we in Längenfeld gaan eten. Bij vinorant kregen we heerlijke carpaccio of jacobsmusscheln en eend of lam of biefstuk. Een goed restaurant op de eerste etage, een knusse huiskamer met een niet Oostenrijks concept.

Na het lekkere diner zijn we terug gegaan naar Gries, nog twee overstekende herten die in een keer uit het weiland gelopen kwamen. Kiki de fles en naar bed en wij erachteraan. We hebben nog twee dagen te gaan en vrijdag in de loop van de dag rijden we terug naar huis.

Groetjes en tot snel