Nog 2 dagen - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

10 Juli 2011 | Nederland, Velden

Na onze geweldige huwelijksdag, om nooit te vergeten, is het dan nu tijd om langzaam aan de huwelijksreis te gaan denken. Koffers pakken, laatste spullen kopen en proberen van allerlei huwelijksfoto's mee te kunnen nemen, om in het vliegtuig te kunnen bekijken.

Onze reis zal naar West-Canada gaan, in de omgeving van Vancouver. Hier gaan we met een camper 18 dagen rondtrekken, beren spotten en een walvis spot boottocht maken. Verder zullen we nog Banf National Park bezoeken, Vancouver en Vancouver Island.

Natuurlijk hopen wij dat jullie allen onze reis volgen en geregeld een reactie plaatsen.

Wij willen jullie nog bedanken voor onze geweldige dag. Wij hebben genoten, hopelijk jullie ook.

Groetjes Jorg en Ine van den Hombergh - Gorissen.

• 10 Juli 2011 - 08:48

Cor En Annie:

Even een goede tip,ik zou me wat anders aantrekken Ine.Veel succes nog met de voorbereidingen wij zwaaien jullie uit Een mooie herinnnering nemen jullie mee,het was een schitterend en overgetelijke dag
    Groetjes Annie Cor

• 10 Juli 2011 - 14:27

Stephanie:

Hé Ine en Jorg,

Heel veel plezier op jullie huwelijksreis! Geniet er van met z'n tweetjes!
    Ik kom snel de mooie foto's bekijken van jullie trouwdag én van Canada! :-)

Liefs Stephanie

• 10 Juli 2011 - 16:19

Rianne Reinders:

Hallo Ine en Jorg,

Zo weer een beetje uitgerust van de fijne bruiloft met de vele mooie momenten,verrassingen enz. Jullie zagen er beide er mooie uit. Het is een onvergetelijk feest. Nou ik kom graag een keer met wat foto's bekijken. Maar ik wens jullie heel veel plezier in Canada geniet er lekker van want voor je het weet is het alweer voorbij en ben je alweer hard aan het werk. Ik blijf jullie zeker de komende dagen volgend op deze site.

Heel veel liefs van Rianne

• 10 Juli 2011 - 19:55

Davy En Jill:

Hé Jorg en Ine,

heb net even jullie foto's gekeken, want ik had jullie natuurlijk niet gezien als bruidspaar! Jullie zagen er prachtig uit! En zo te lezen hebben jullie ook een geweldige dag gehad. Jammer dat we er niet bij konden zijn. Heel veel plezier op jullie huwelijksreis.

Davy en Jill

• 10 Juli 2011 - 20:05

Martine En Ellie:

Het was een prachtige dag wij als ouders hebben genoten van jullie en van het feest en trouwens ook van het weer. Mazzelaars. Wij wensen jullie een mooie huwelijksreis en volgen jullie elke dag. Tot morgen, want wij komen natuurlijk nog even afscheid nemen.

• 11 Juli 2011 - 20:19

Fam Geeraets,:

Ine en Jorg,
    Wat waren jullie een mooi bruidspaar.Nu ook nog een fijne huwelijksreis met de camper. Geniet ervan. En natuurlijk net zo'n goed weer als op jullie trouwdag
    Groetjes uit Venlo

• 11 Juli 2011 - 20:49

Peter-Petra:

We hebben genoten van jullie huwelijksfeest. Het was echt een super feest. Nooit gedach dat Jorg nog eens zo zou dansen. Super!!!
    Jullie waren (en zijn) een mooi paar, veel geluk samen en voor morgen een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan en we komen graag de foto's bekijken als jullie weer terug zijn.

• 12 Juli 2011 - 09:03

Bart En Linda:

Hoi Jorg en Ine.
    Bij deze wensen wij jullie een hele fijne vakantie. We zullen vaak kijken naar de verhalen die jullie hier neer zetten en naar de foto's.
    Bedankt voor de fijne dag en wij hebben er ook van genoten.
    Groetjes

• 13 Juli 2011 - 04:39

Bart En Ankie:

Ha meneer en mevrouw van den hombergh.

Hebben jullie de lange zit overleefd.
    Zal wel weer een beetje bikkelen zijn geweest denk ik, of viel het mee.
    Geniet van elkaar en van het mooie Canada en maak er een reis van om niet te vergeten.

Dikke kus Ankie en Bart

• 13 Juli 2011 - 15:43

Tante An & Ome Lei:

Hoi Jorg en Ine,

Het was een schitterend feest! Wij hebben genoten van het bruidspaar. Wij wensen jullie een fijn huwelijksreis toe.

Groetjes Tante An & Ome Lei

• 13 Juli 2011 - 18:30

Ome Jan:

Het was een mooi feest. Zo'n feest maak je niet vaak mee. Ik wens jullie een mooie huwelijksreis. En Ine stuur mij een kaartje uit Canada.

Veel liefs

peetoom Jan

• 13 Juli 2011 - 18:35

Barbara:

Dag meneer en mevrouw Van den Hombergh. Ik wilde toch nog ff kwijt dat ik erg onder de indruk was van jullie openingsdans De vogeltjesdans. maar ik was nog meer onder de indruk van jullie danskunsten daarna.
    Nu jullie mooiste dag helaas alweer voorbij is staat gelukkig het volgende weer voor de deur de Huwelijksreis. Veel plezier en we lezen wel hoe het is.
    Groetjes Barbara