30 juli 2011 - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 30 juli 2011 - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

30 juli 2011

Door: jorgenine

Blijf op de hoogte en volg Ine

31 Juli 2011 | Nederland, Velden

Na een nachtje in het hotel geslapen te hebben, zijn we naar het ontbijt gegaag. Het was maar een magertjes ontbijt en niet echt iets voor ons, bagels, worstjes en toast. We hebben iets kleins naar binnen gewerkt en zijn toen ergens normaal gaan ontbijten.

Onderweg zijn we eerst naar Gastown gelopen. Een kleine winkelstraat (beetje uitgestorven) waar een stoomklok staat. Elk kwartier komt er een geluid uit de 5 stoomtorens net zoals onze deurbel. Elk uur wordt er een langer stoomspel afgespeeld, gelukkig hoefden we daar niet lang op te wachten, welgeteld 1 kwartier.

Hierna zijn we doorgelopen naar Chinatown, of beter gezegd dat was de bedoeling. Onderweg kwamen we een ontbijt cafe tegen en daar hebben we even gegeten. Vervolgens zijn we weer verder gegaan in de richting van Chinatown. Een straat ervan af stond een groepje gangsters en overal stonden ongure types. We zijn bij het eerst beste stoplicht rechtsafgeslagen in de richting van de binnenstad. Weg van de gangsters, drugsverslaafden en zwervers.

Aangekomen in de binnenstad hebben we nog even rondgekeken en vervolgens zijn we weer terug naar het hotel gegaan. In het hotel hebben we onze koffers opgepikt en vervolgens zijn we richting de Canadaline gelopen. De canadaline is een metro onder Vancouver door en later over een brug boven Vancouver. Deze metro kwam aan bij het station. Koffers uitladen en dan inckecken. Nadat we ingecheckt waren hebben we nog wat rondgekeken en gewacht en vervolgens zijn we naar huis gevlogen.

De vlucht verliep helemaal goed en we waren zelfs een uur eerder in Amsterdam. Nadat we de koffers hadden opgehaald stonden daar pap en mam ons op te wachten. Wat een verrassing en geen spannende rit met de trein meer naar huis, hierdoor waren we ook iets eerder thuis.

Wij hebben een super mooie huwelijksreis gehad en willen jullie bedanken voor het plaatsen van alle reacties, erg leuk om te lezen dat andere onze reisverslagen lezen.

Groetjes vanuit Velden Jorg en Ine

• 03 Augustus 2011 - 10:30

Martin :

Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben daar in Canada.
    Dat jullie van natuur en bergen houden dat is nu wel bekend. Alleen moeten jullie het niet overdrijven.
    Ik schrijf dit omdat op de site wederom Velden(am Wortersee) als verblijfplaats geprojecteerd wordt.

TIP................
    Misschien kan Jorg dan maar een grote vijver aan het huis graven en van de zand welke uit het gat komt een grote berg maken. Dan lijkt het een heel klein beetje op Velden in Oostenrijk, hahaha.

Groet, pap Lomm

• 04 Augustus 2011 - 21:22

Ron:

Ha Ine en Jorg.

Prachtige foto's! Dat moet echt een superreis zijn geweest.

Groetjes, Ron

• 07 Augustus 2011 - 09:43

Ton En Annelies:

Hoi Jorg en Ine
    Wij zijn deze week terug van vakantie en hebben nu met plezier jullie reisverhalen en foto,s bekeken,
    leuk om mee te mogen genieten van deze prachtige reis.
    groetjes Ton en Annelies