17 augustus 2014 wandeling Gries bij Winnebach - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 17 augustus 2014 wandeling Gries bij Winnebach - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

17 augustus 2014 wandeling Gries bij Winnebach

Blijf op de hoogte en volg Ine

17 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo Nederlanders,

Vanochtend werden we wakker van een huilende Kiki om 7 uur, zij had de slaap uit. Gelukkig was het gisteravond 22.00 uur voor ons, dus het was geen probleem. Opgestaan en naar buiten gekeken een heldere hemel, dus ontbijten en zorgen dat we de berg op gaan met zo'n mooi weer.

Nadat Dick de zielige bij het shopje had uitgehangen, omdat we alleen broodjes auf vorbestellung konden krijgen en dat we nu met zn vieren moesten verhongeren, kreeg hij toch 4 broodjes mee. Met een eitje erbij hebben we ons buikjes toch vol gekregen.

Vervolgens zijn we naar gasthof winnebach omhoog gereden en vanaf daar hebben we een stuk gewandeld. Steil omhoog en met Kiki op de rug hebben we even flink gesjouwd. Vervolgens nog over een brugje gelopen waar onder door gletsjerwater liep. Jorg liep achteruit en splatsch, heerlijk met zijn voet in een koeienvlaai. Dat was me er een, een hele dikke vieze verse vlaai.

Na een lunch zijn we naar beneden gereden en wilden we boodschappen doen, helaas op zondagmiddag geen winkel meer open. Dan maar een tochtje richting de italiaanse grens, een soort verkenningstocht, om de buurt te verkennen. Onderweg een paar keer gestopt om fotos te maken.

Nadat we terug in het appartement waren hebben we even wat gedronken, en zijn we op het terras bij de overburen gaan zitten. In de zon wat gedronken en later binnen weer genoten van lekker avondeten, met een ijs na.

Kiki heeft zich heel goed vermaakt vandaag en was oververmoeid toen ze vanavond ging slapen. In de draagzak was ze hard aan het lachen en gillen naar de hondjes en aan tafel heeft ze lekker gesmuld van haar eigen eten.

Morgen wordt het weer redelijk, we willen richting de hangbrug gaan.

Groetjes van de kimi's en de kiki's