23 augustus 2014 zwemmen - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 23 augustus 2014 zwemmen - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

23 augustus 2014 zwemmen

Blijf op de hoogte en volg Ine

24 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo mensen,

Vanochtend zijn we wat later opgestaan, omdat we toch allemaal erg vermoeid waren van gisteren. Opstaan ging nog prima en we wilden zo vlug mogelijk naar het aqua dome gaan vandaag. Echter Kiki werd een beetje hangerig, dus hebben we haar eerst een uur in bed gelegd en daarna fruit gegeven. Om 12 uur zijn we richting het aqua dome gereden.

Daar aangekomen zat onze gastvrouw aan de kassa, met gutscheinen konden we wat goedkoper naar binnen. We dachten dat het alla thermaalbad was, maar dat viel wat tegen, wel baden met verschillende temperaturen, en af en toe bubbels, maar geen stralen voor spierontspanning.

Gelukkig vond Kiki het geweldig, ze heeft gezweefd, gezwommen, gespetterd, gelachen, gegild en bovenal genoten. Wat heerlijk om ons meisje zo te zien. Helaas geen foto's kunnen maken in het water.

Nadat we terug in het appartement waren, hebben we haar in bed gelegd en heeft ze heerlijk een paar uur geslapen. Dat had ze nodig.

'S avonds zijn we naar het dorpsfeest gegaan. Geweldig met de oetztaler mänder als band en een groep jongere dijenkletsers tussendoor. Welke jongere in Nederland van een jaar of 18 krijg je daar zo gek voor.

Kiki heeft mee gedanst en met de harde herrie 1 uur geslapen. Om half 11 zijn we richting appartement gegaan. Na nog een potje kaarten zijn we naar bed gegaan.

De hondjes hebben vandaag een echte rustdag gehad, dat hadden ze verdiend na zo'n wandeltocht van gisteren.

Groetjes

Kiki, Kimi, Keiko, Mika, Dick, Marleen, Jorg en Ine.