25 augustus 2014 waterval Umhausen - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 25 augustus 2014 waterval Umhausen - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

25 augustus 2014 waterval Umhausen

Blijf op de hoogte en volg Ine

25 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo mensen uit het kikkerlandje,

Vanochtend om 7 uur werden we wakker van een helikopter die af en aan vloog. Al naar buiten gekeken, maar niets bijzonders te zien. Jorg heeft bij het broodjes halen even gevraagd wat er aan de hand was. De helikopter bracht werktuigen van beneden op de parkeerplaats op 1600 meter naar boven op de berg. Daar is een natuurlawine geweest. Er is duidelijk te zien dat er een heleboel stenen naar beneden zijn gekomen. Tijdens het ontbijt hebben we nog behoorlijk gelachen. Jaja Dick en Jorg, een ei in de soep, soep in de koffie, koffie in de soep en hagelslag in de koffie. Het ging bij de twee heren over en weer, maar het ei in de soep was geweldig om te zien.

Na het ontbijt hebben we, jawel, wat foto's geplaatst van de afgelopen dagen. Dus deze kunnen jullie nu ook bekijken, eindelijk fatsoenlijk internet. Nadat Kiki wakker was, hebben we besloten, om naar de waterval van 159 meter, de grootste van Tirol, te gaan kijken in Umhausen.

We hebben er een hele wandeling naar toe gemaakt en Kimi en Keiko wilden niet meer verder naar het uitzichtspunt. Dus is Marleen als een zwerver naast het pad gaan zitten. Helaas Marleen we hadden geen kleingeld. Dick, Mika, Jorg, Kiki en Ine zijn nog naar het eerste uitzichtpunt gelopen. Een mooie waterval tussen twee bergen in. Mika wilde nog wel verder, maar we wilden Marleen niet te lang laten zitten.

Onderweg terug hebben we boodschappen gedaan, om nog een poging tot bbqen te doen op ons balkon. Gelukt, worstjes, speklappen, kip, gebakken aardappelen, salade en nectarine, heerlijk.

Tot afsluiter van de dag Kiki haar eerste tandje is er door gekomen. Nog een potje kaarten en dan op naar de volgende dag.

Groetjes de Kimi's en de Kiki's.

• 25 Augustus 2014 - 22:46

Pap Lomm:

Zo te zien gaat alles geweldig, weer, omgeving, eten, drinken, rusten.
    Alles op zijn tijd dus. Echt Oostenrijks, GENIESSEN GENIESSEN.