24 augustus 2014 Kuhtaital - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu 24 augustus 2014 Kuhtaital - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

24 augustus 2014 Kuhtaital

Blijf op de hoogte en volg Ine

24 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Hallo luitjes,

Vanochtend werden we om 8 uur pas wakker van Kiki. Buiten regende het, dus nog ff rustig aan doen. Na het ontbijt, Kiki nog ff laten slapen en toen was het buiten weer prachtig weer. De tocht zou vandaag richting Kuhtai te gaan. Kijken wat daar te beleven is.

Een prachtig stuk natuur, met als skigebied Kuhtai waar op dit moment geen bal te doen is. We hebben ervan genoten, wat is er een mooie natuur hier. We hebben nog even gewandeld om de benen te strekken, na de zware wandeling van eergisteren. En vervolgens zijn we via de andere zijde van het dal richting Gries gereden.

Onderweg naar het appartement nog even gestopt in Stams waar we bij de springschansen hebben gekeken. Helaas geen training, maar je Moet toch lef hebben om daar vanaf te springen.

In Haimingen nog wat gedronken en toen toch echt terug. Bij de overburen hebben we eten gehaald. Nu nog een potje kaarten en dan op naar de volgende dag.

Groetjes de Kimi's en de Kiki's.

• 25 Augustus 2014 - 09:03

Toni Gorissen:

Goedemorgen!

Heel leuk om het allemaal te lezen, maar ik mis toch wel de pica's...!

Groetjes,
    Toni