Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sölden, Oostenrijk van Ine Gorissen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Jorg, Ine en Kiki

Blijf op de hoogte en volg Ine

14 Augustus 2014 | Oostenrijk, Sölden

Nog 1,5 nachtje slapen, een auto te pakken en nog een bbq en dan is het zover. We gaan dit jaar met de Kimi's naar Gries bij Längenfeld in het Ötztal, deze site kent alleen Sölden wat er dicht bij in de buurt ligt. Daar hebben we een appartement gehuurd voor 13 nachten met 3 slaapkamers. Benieuwd hoe het ons gaat bevallen met Kiki in de bergen.

Voor het vertrek zullen we eerst nog de spullen verzamelen en alles in de auto en het dakkoffer proberen te proppen. Ben bang dat er toch nog iets bij de Kimi's in de auto zal moeten, met allemaal dat onhandelbaar spul van zo'n kleine.

Hopelijk wordt t weer een beetje beter als dat het nu daar is.

We zullen proberen om elke dag een verslagje of wat foto's te plaatsen, en volgens mij hebben we ook internet daar.

Groetjes

Jorg, Ine en Kiki

• 14 Augustus 2014 - 16:55

Tickiedickie:

Ha Kiki's, veel plezier! Groetjes van de Kimi's

• 15 Augustus 2014 - 07:32

Mia:

Veel plezier en ik kijk weer uit naar al jullie belevenissen met Kiki in de bergen

• 15 Augustus 2014 - 07:32

Mia: